04 oktober 2020

Hela dan har jag suttit och testat olika hemsidesprogram och bloggprogram...

...men jag inser att jag varken har tid eller lust att sitta och hålla på med det. Speciellt eftersom jag inte hittat ett enda som är lätt att använda. Med lätt att använda menar jag att jag t ex lätt ska kunna ändra storlek på texten samt vilket typsnitt jag vill ha. Dessa enkla krav är även dom alldeles omöjliga för flera hemsidesprogram att uppfylla.

Jag är ingen nybörjare på detta utan har faktiskt gjort flera hemsidor själv. Visserligen för ca femton år sen, men ändå. Men - jag orkar inte nu. Det är för trist.

Så nu ska jag försöka skaffa nån som inte tycker det är trist utan med nöje vill göra en hemsida åt mej!

Tills vidare publicerar jag alla nya målningar här. Och förstås på instagram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar