14 februari 2018

Porträtt och jubileum

Idag är det ett litet jubileum här på bloggen/galleriet/museet, för här kommer inlägg nr 150. Det firar jag genom att för första gången publicera en bild på mej själv! Som var och en kan se som kikar runt här så är jag inte speciellt förtjust i att synas på bilder. Men då och då händer det att jag får mitt porträtt målat. Jag tycker själv att detta är en av dom bästa bilderna av mej nånsin! Jag är mycket glad att jag hann ta ett foto av det innan det - trots uppmaningen - suddades ut dagen efter att det gjorts.

Jag kan tyvärr inte avslöja namnet på konstnären, men hen är iallafall åtta år gammal och f d elev till mej.

Ni som inte är så intresserade av hur jag ser ut kan ju istället ägna er åt matteuppgifterna! Dessutom kan ni få lite statistik att sätta tänderna i: sen bloggen startade 24 januari 2014 har folk varit in här och kikat runt 6221 gånger, vilket blir ca fem personer om dan om jag räknat rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar